Support

WebMed leveres med en trygg og stabil servertjeneste, er lett å lære seg og effektivt å bruke. Vi legger likevel vekt på å levere meget god service og support. Enten det er et brukerproblem, et problem med måten Webmed opptrer på, eller en mer spesiell sak så skal dere raskt og enkelt få hjelp.

Dette innebærer telefonsupport med kort ventetid hvor du får snakke direkte med en fagperson med flere års erfaring i markedet. Vi har allerede bemannet opp med mange erfarne konsulenter som står klare til å hjelpe deg, selv om erfaringene fra pilotene viser at WebMed er enkelt å bruke, og gir få spørsmål på support.

Det kan også være mer kompliserte eller spesielle saker dere trenger hjelp med, f.eks konvertere inn data for en ny lege eller splitte en praksis i to. Slike ting skal dere også være trygge på at dere får hjelp med.

Om det trengs support i forbindelse med lokalt utstyr eller nettverk, vil vi samarbeide med lokale leverandører for å få hjelp på stedet. Vi vil ta ansvar og håndtere eventuelle problemer som kan oppstå, og vil unngå å sende deg videre eller avvise deg.

Webmed er et norsk selskap innenfor Fürst-konsernet som utelukkende arbeider med journalsystemet. Vi lover å gjøre vårt ytterste for at kvalitet og service knyttet til WebMed skal oppleves på samme måte som Fürst analysevirksomhet har vært kjent for.

Ta kontakt med oss

E-post: support@webmed.no

Telefon: +47 22 90 96 89

Vil du vite mer eller ha en demonstrasjon av WebMed?
Vite mer / demonstrasjonsform