Alle systemer kjører som normalt.


Har du problemer med innlogging etter oppdatering, f.eks. utdatert versjon eller at du ikke har bruker på dette kontoret, gjør følgende:
1. Gå til app.public.webmed.no.
2. Logg inn
3. Trykk på «Last ned»
4. Installer WebMed
Har du problemer med integrert VPN, kan du laste ned ekstern VPN slik:
1. Gå til VPN-portalen
– Besøk vpn.webmed.no.
2. Logg inn
– Klikk på «WebMed» under «Sign In», og logg inn.
3. Opprett en ny enhet
– Skriv inn et navn for oppsettet under «Add A Device».
– Klikk på «ADD +».
4. Last ned WireGuard
– I dialogboksen som dukker opp, finn «1. Install the WireGuard App».
– Klikk på Windows-ikonet.
– På den neste siden, klikk «Download Windows Installer» for å laste ned installasjonsfilen.
– Installer WireGuard, og la programmet stå åpent når installasjonen er fullført.
5. Last ned tilkoblingsfilen
– Gå tilbake til vpn.webmed.no.
– Under «2. Download your connection file», klikk på knappen «CONNECTION FILE».
– Last ned og merk deg hvor den blir lagret.
6. Importer tilkoblingsfilen i WireGuard
– Åpne WireGuard-appen.
– Klikk på «Import tunnel(s) from file».
– Naviger til tilkoblingsfilen du lastet ned, marker den og klikk «Åpne».
7. Aktiver VPN
– Når filen er importert, klikk på «Activate».
– Når statusen endres til grønn og viser «active», er du koblet til den eksterne VPN-en.


Har du problemer ved signering eller innlogging med buypasskort, gjør følgende:
1. Last ned her, åpne samt installer filen «iidsetup.exe».
2. Huk av for «Jeg godtar lisensavtalen»
3. Trykk «Oppgrader»/»Installer»
4. Kommer det opp «Vil du tillate at denne appen gjør endringer på enheten?» trykk «Ja»
5. La programmet kjøre til det kommer opp «The installation was successful.» trykk så «OK».
