Vår løsning bidrar til:
• Bedre tilgjengeligheten for pasientene
• Spare tid pr. samtale
• Bedre ergonomien for arbeidstakere
• Gjør telefonhåndteringen enklere for helsesekretærer
• Se «live» status på samtalekøen – som gir god kontroll
• Lage gode rapporter for å dokumentere telefonsituasjonen
Telefoniløsningen inkluderer:
• Køhåndtering
• Åpningstider for sentralbord tilpasset legekontorets behov
• Talemeldinger tilpasset legekontorets behov
• Rapporter og samtalelogg
• Drift av løsning, teknisk support og brukerstøtte
• Direkte integrasjon med WebMed
Talkmore Bedrift
WebMed har fullintegrert løsning med Talkmore Bedrift.
Ved innkommende anrop gjøres det oppslag direkte på pasient. Du kan også ringe pasienten direkte fra «pasientvindu». Hvis det er registrert flere pasienter på samme telefonnummer (f.eks foreldre og barn), kan du velge hvilken pasient du ønsker å åpne når telefonen er besvart.
Dersom dere ønsker integrasjon mot Talkmore Bedrift, har vi nå en kampanjepris på 199,- pr. legehjemmel/mnd. de første 12 månedene. Deretter 249,- pr. legehjemmel/mnd. Abonnementspris kommer i tillegg.
Vi gjør oppmerksom på at abonnement fra Talkmore Bedrift samt sentralbord er en ekstern tjeneste som må bestilles via Legedata Servicepartner. Ta kontakt med Legedata Servicepartner post@ldsp.no eller tlf. 35 06 11 50 oversikt over ulike abonnement og priser.
For å være sikre på at dere blir fornøyde, tilbyr vi den første måneden med integrasjon kostnadsfritt.
Vi har ingen bindingstid på denne tjenesten, så dere kan når som helst si opp avtalen, raskt og enkelt.
Unisoft IP-telefoni
WebMed EPJ leverer i samarbeid med Unisoft IKT AS en helt frivillig tilleggsløsning for IP telefoni- og sentralbordtjeneste som brukere kan vurdere å benytte mot en kostnad.
Denne løsningen bygger på teknologi fra en av verdens mest benyttede IP-telefoniplattform. UniSoft IKT AS har tilpasset denne mot norsk primærhelsetjenestes unike behov siden 2007. Vi har integrert løsningen med WebMed slik at man automatisk ser hvem som ringer inn og kan også ringe direkte til registrerte pasienter fra journalsystemet. Telefoniløsningen har en 3 mnd oppsigelsestid.
I en allmennlegepraksis med 3 leger, genereres det gjennomsnittlig 135 telefonsamtaler daglig. Visste du at hvis man sparer 15 sekunder pr. samtale i 135 samtaler pr. dag, så utgjør de 15 sekundene hele 139 timer på ett år. Det blir nesten 3,5 arbeidsuker!
Pris:
Faste kostnader:
Månedsbeløp per klinikk: 599,-
Månedsbeløp per bruker: 259,-
Etablering/oppstart og opplæringskostnad: 10.000,-
Variable kostnader:
På legekontoret er samtalene i hovedsak inngående og for disse påløper ingen variable kostnader. Ved utgående samtaler påløper en oppkoblingsavgift på 0,29 per samtale og en trafikkavgift på 0,29 per samtaleminutt.
Installasjon av telefoniløsningen gjøres normalt av legekontorets lokale data support firma. Alternativt kan dere ta kontakt med oss for et uforpliktende tilbud på installasjon utført av vår partner Unisoft IKT AS.
Vi forutsetter at legekontorets IT-infrastruktur og kabling er egnet for IP-telefoni. Kunden har mulighet til å gjenbruke utstyr som er kompatibelt eller anskaffe tilleggsutstyr etter behov.
Snakk gjerne med oss om et tilbud for deres legekontor!