Har du problemer med innlogging etter oppdatering gjør følgende:
- Last ned CleanClickOnceCacheNet48.exe
Passord for nedlasting: webmed - Åpne filen, den åpner ett svart vindu med tekst.
- Følg eventuelle instruksjoner i vinduet og trykk *enter*
- Lukk vinduet når du får teksten «Mappen er slettet»
- Start WebMed på nytt fra Windows start meny
- Eventuelt last ned WebMed på nytt via deres kundeside, benytt knappen «launch»
https://webmed.no/wp-content/uploads/2024/06/Installer-WebMed-etter-oppdatering-veiledning.pdf
Skulle du ha tekniske problemer, ikke få logget på eller opplever store problemer bruk Chat på webmed.no eller du bes du sende en e-post til drift@webmed.no. Skriv hvilket kontor det gjelder, og legg gjerne med telefonnummeret ditt samtidig.
Trykk her for liste over kontorer du har tilgang til: Kontor Liste
Trykk her for å laste ned brukermanual for «Rapport med journalnotater som potensielt er berørt av feil»