Dette innebærer telefonsupport med kort ventetid hvor du får snakke direkte med en fagperson med flere års erfaring i markedet. Vi har allerede bemannet opp med mange erfarne konsulenter som står klare til å hjelpe deg, selv om erfaringene fra pilotene viser at WebMed er enkelt å bruke, og gir få spørsmål på support.
Det kan også være mer kompliserte eller spesielle saker dere trenger hjelp med, f.eks konvertere inn data for en ny lege eller splitte en praksis i to. Slike ting skal dere også være trygge på at dere får hjelp med.
Om det trengs support i forbindelse med lokalt utstyr eller nettverk, vil vi samarbeide med lokale leverandører for å få hjelp på stedet. Vi vil ta ansvar og håndtere eventuelle problemer som kan oppstå, og vil unngå å sende deg videre eller avvise deg.
Webmed er et norsk selskap innenfor Fürst-konsernet som utelukkende arbeider med journalsystemet. Vi lover å gjøre vårt ytterste for at kvalitet og service knyttet til WebMed skal oppleves på samme måte som Fürst analysevirksomhet har vært kjent for.
Ta kontakt med oss
E-post: support@webmed.no
Telefon: +47 24 07 70 44