WebMed tilbyr support via telefon, chat og e-post. Vi har kort ventetid før du får snakke direkte med en fagperson med lang erfaring i markedet. Vi er bemannet med mange erfarne konsulenter som står klare til å hjelpe deg.

Våre åpningstider på hverdager er:

08.00 – 16.00 Support per telefon og chat
16.00 – 18.00 Support per telefon med begrenset bemanning


Vi har også en teknisk support tilgjengelig per chat på hverdager i tidsrommet 18.00 – 22.00. Denne kan benyttes ved eventuell driftsstans/ større driftsproblemer.

Illustrasjon telefoni WebMed

Avvikende åpningstid sommer 2024

Support holder åpent som normalt i tidsrommet 08.00-16.00 hele sommeren. Grunnet ferieavvikling stenger vi den utvidede supporten fra 16.00-22.00 i uke 27, 28 og 29 (01.07 – 19.07).

Nyttige linker

Fjernhjelp via NHN

https://hjelp.nhn.no/

Fjernhjelp: Hvor support/drift konsulenter kan få tilgang til maskiner, for å gjennomføre support- og driftsoppgaver, uten å være fysisk til stede hos kunden.

Nedlasting av iidSetup

Last ned her, bruk passord = iidsetup

Program for administrasjon av buypasskort.

Introduksjon i SFM for leger og medhjelpere

https://e-resept.atlassian.net/wiki/spaces/SFMDOK/pages/2183495730/Starthjelp

Her finner du veiledning i SFM. Alt fra Innføring i bruk, til hurtigtaster, virkestofforskrivning, AK-journal m.m.

Veiledningsmateriale Helsenorge

https://www.nhn.no/tjenester/helsenorge/helsenorge-for-fastleger/veiledningsmateriale

Her finner du veiledningsmateriale for fastleger som bruker tjenesten Digital dialog fastlege (DDFL) på Helsenorge. Du finner blant annet informasjon om hvordan du kan tilpasse funksjonaliteten til legekontoret, og informasjonsmateriell du kan gi til pasientene dine hvis de lurer på hvordan de skal bruke tjenesten.

Ta kontakt med oss

support@webmed.no

+47  24 07 70 44