Våre åpningstider på hverdager er:
08.00 – 16.00 Support per telefon og chat
16.00 – 18.00 Support per telefon med begrenset bemanning
Vi har også en teknisk support tilgjengelig per chat på hverdager i tidsrommet 18.00 – 22.00. Denne kan benyttes ved eventuell driftsstans/ større driftsproblemer.
Skal du jobbe i helger og ferier?
Sjekk at hjemmekontor og VPN fungerer før vi stenger.
For hjelp med innlogging, VPN eller Buypass, besøk våre driftssider for selvhjelp:
http://webmed.no/driftsmeldinger
Eller ta kontakt med support innenfor åpningstidene.
Nyttige linker
Endring til Parallels-portalen for Mac brukere
Veiledning for installasjon av Parallels (Nytt oppsett av Parallels – WebMed på Mac OS).
Oversikt over funksjoner i Parallels-portalen (Funksjoner i Parallels Portalen – WebMed på Mac OS).
Fjernhjelp via NHN
Fjernhjelp: Hvor support/drift konsulenter kan få tilgang til maskiner, for å gjennomføre support- og driftsoppgaver, uten å være fysisk til stede hos kunden.
Introduksjon i SFM for leger og medhjelpere
https://e-resept.atlassian.net/wiki/spaces/SFMDOK/pages/2183495730/Starthjelp
Her finner du veiledning i SFM. Alt fra Innføring i bruk, til hurtigtaster, virkestofforskrivning, AK-journal m.m.
Veiledningsmateriale Helsenorge
https://www.nhn.no/tjenester/helsenorge/helsenorge-for-fastleger/veiledningsmateriale
Her finner du veiledningsmateriale for fastleger som bruker tjenesten Digital dialog fastlege (DDFL) på Helsenorge. Du finner blant annet informasjon om hvordan du kan tilpasse funksjonaliteten til legekontoret, og informasjonsmateriell du kan gi til pasientene dine hvis de lurer på hvordan de skal bruke tjenesten.